Tavoitteenamme tyytyväiset asiakkaat
Asiakastutkimuksesta saamamme palautteen mukaan asiakkaamme pitävät asiakaspalvelutilanteessa tärkeimpänä onnistumisen kriteerinä sitä, että asian saa hoidettua yhdellä kertaa. Meille onkin tärkeää vastata asiakkaan hyvän palvelun odotuksiin.

Osallistuimme Veden etäluennan hyvät käytännöt -hankkeeseen
Osallistuimme Vesilaitosyhdistyksen hankkeeseen, jossa kerättiin parhaita käytäntöjä veden etäluennan toteuttamiseen. Hankkeeseen osallistuvat vesilaitokset siirtyvät etäluettaviin vesimittareihin, jotka parantavat vedenkulutuksen seurantaa, laskutusta ja asiakaspalvelua sekä mahdollistaa tarkempia omaisuudenhallinnan analyysejä. Hankkeen tavoitteena oli huomioida tietoturva-, kyberturva- ja tietosuoja-asiat koko järjestelmien elinkaaren ajan.
Tekoäly on asiakaspalvelumme dynaaminen työkaveri
Asiakaspalvelussamme on käytössä AI Agentti sähköpostien käsittelyyn. AI Agentti on tekoälyratkaisu, joka ymmärtää luonnollista kieltä ja sillä on dynaaminen taustamuisti, jota voidaan kouluttaa tekstidatalla. AI Agentti on optimoitu vuorovaikutteiseen keskusteluun ja sen äänensävyyn sekä vastausten pituuteen pystytään vaikuttamaan.
AI Agentti sujuvoittaa asiakaspalveluamme, kun rutiininomainen viestintä hoituu tekoälyn avutuksella. AI Agentti muodostaa sähköpostin luonnoskansioon automaattisesti vastausehdotuksen perustuen asiakkaan alkuperäisen viestin sisältöön ja kontekstiin, mikä asiakaspalvelussamme voidaan välittää halutuin muokkauksin eteenpäin.