Tavoitteenamme tyytyväiset asiakkaat

Asiakastutkimuksesta saamamme palautteen mukaan asiakkaamme pitävät asiakaspalvelutilanteessa tärkeimpänä onnistumisen kriteerinä sitä, että asian saa hoidettua yhdellä kertaa. Meille onkin tärkeää vastata asiakkaan hyvän palvelun odotuksiin.


Veden etäluentaan siirtyminen on merkittävä digitaalinen harppaus

Veden etäluentaan siirtyminen on merkittävä digitaalinen harppaus

Olemme selvittäneet kattavasti veden etäluennan mahdollisuuksia viime vuosien aikana. Vuoden 2024 alussa käynnistimme etäluettavien vesimittareiden asennukset. Tavoitteenamme on asentaa ensimmäisen vuoden aikana 1000 etäluettavaa mittaria.

Veden etäluennan ansiosta asiakkaidemme veden kulutuksen seuranta helpottuu ja muuttuu reaaliaikaiseksi. Etäluettavat vesimittarit mahdollistavat samalla veden kulutuksen tarkemman mittauksen, joka näkyy asiakkaille selkeämpinä laskutuskäytäntöinä.


Tekoäly on asiakaspalvelumme dynaaminen työkaveri

Tekoäly on asiakaspalvelumme dynaaminen työkaveri

Asiakaspalvelussamme on käytössä AI Agentti sähköpostien käsittelyyn. AI Agentti on tekoälyratkaisu, joka ymmärtää luonnollista kieltä ja sillä on dynaaminen taustamuisti, jota voidaan kouluttaa tekstidatalla. AI Agentti on optimoitu vuorovaikutteiseen keskusteluun ja sen äänensävyyn sekä vastausten pituuteen pystytään vaikuttamaan.

AI Agentti sujuvoittaa asiakaspalveluamme, kun rutiininomainen viestintä hoituu tekoälyn avutuksella. AI Agentti muodostaa sähköpostin luonnoskansioon automaattisesti vastausehdotuksen perustuen asiakkaan alkuperäisen viestin sisältöön ja kontekstiin, mikä asiakaspalvelussamme voidaan välittää halutuin muokkauksin eteenpäin.