Oletko jo tutustunut Minun Aquani palveluun?
15.01.2018 08:16
Haluamme tehdä asioiden hoitamisen Minun Aquani –palvelukanavan avulla asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi ajasta ja paikasta riippumatta. Minun Aquani on sähköinen asiointipalvelu tunnistetuille Lahti Aquan asiakkaille. Palvelua voivat käyttää kuluttajat, yritykset sekä isännöitsijät. Palveluun kirjautuminen edellyttää, että saat yhtiöltä vesilaskun ja sinulla on liittymissopimus voimassa.
Kuluttaja-asiakkaana tunnistaudut palveluun turvallisesti Suomi.fi palvelun avulla käyttäen henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksiasi. Ensimmäiselle kerralla tarvitset kirjautuaksesi vesilaskusta asiakasnumeron, käyttöpaikan numeron sekä mittarinumeron.
Minun Aquassani voit tarkastella sopimus-, laskutus- ja kulutustietoja. Asiointipalvelussa voit myös ilmoittaa vesimittarilukeman sekä tarvittaessa omistajan tai vuokralaisen vaihtumisesta. Lisäksi voit jättää asiakaspalveluumme yhteydenottopyynnön.
Minun Aquani palveluun pääset kirjautumaan tästä linkistä tai etusivun oikeasta yläkulmasta löytyvän Minun Aquani painikkeen kautta. Antoisia hetkiä Minun Aquani palvelussa!