Lahti Aquan asiakastutkimus käynnistyy elokuussa
08.08.2024 10:00
Lahti Aqua toteuttaa vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksen sähköisenä kyselynä 12.-25.8.2024. Kyselyn tavoitteena on kerätä asiakkaiden kokemuksia vesihuoltopalveluiden toimivuudesta sekä asiakaspalvelun, asiointikanavien ja viestinnän onnistumisesta.
Edellisvuosien kyselyyn verraten, tiedustelemme tänä vuonna myös asiakkaidemme verkkopalveluiden käyttötottumuksia sekä kotitalouksien vedenkäytössä mahdollisesti tapahtuneita muutoksia.
Tutkimuksen pääkohderyhmänä ovat omakotitalo-, rivitalo- ja paritaloasukkaat Lahdessa, Hollolassa ja Iitissä. Asiakastyytyväisyystutkimukseen lähetetään kyselylinkki joko sähköpostilla tai tekstiviestillä.
Tutkimus toteutetaan yhteistyössä tutkimusyritys Innolinkin kanssa, joka vastaa tutkimuksen sähköisestä tiedonkeruusta.
Palautetta kerätään myös toiminta-alueen yrityksiltä ja isännöitsijöiltä
Lahti Aqua kerää palautetta vesihuoltopalveluiden sekä yhteistyön toimivuudesta myös yritys- ja isännöitsijäasiakkailtaan 27.8.2024 alkaen.
Innolinkin asiantuntijat haastattelevat puhelimitse Lahti Aquan yhteistyökumppaneita. Tutkimuksen tavoitteena on saada tietoa yritysasiakkaiden odotuksista ja toiveista, miten asiakaskokemusta sekä vesihuoltoon liittyviä palveluita toivotaan tulevaisuudessa kehitettävän.
Asiakastutkimuksen tulokset valmistuvat lokakuussa.